Strategije za Google optimizacijo in povečanje naročnin
Izziv: kako povečati branost člankov in hkrati motivirati uporabnike, da se naročijo na vsebine.
Članke, ki so se na Googlu pojavljali skozi iskanja uporabnikov smo odklenili ter jih dodatno optimizirali za ključne besede, ki jih uporabniki dejansko iščejo.
Ekskluzivne članke z visoko vsebinsko vrednostjo pa smo zaklenili – prvih nekaj sto besed je bilo še vedno dostopnih, skupaj z jasnim pojasnilom, kako lahko uporabniki dostopajo do celotnega članka. Ponudili smo dve možnosti: naročnino na revijo ali brezplačno prijavo na novice, ki je omogočala prost dostop za prvih 7 dni.
Rezultat? Znatno povečanje števila naročnin na revijo in hitra rast baze prejemnikov novic. Skozi večanje občinstva se veča tudi obisk njihovega #loveHR summit dogodka.
Preprosto deljenje vsebin
Na spletnih časopisih, ki imajo tako ozko ciljno skupino kot revija HRM je zgolj skozi SEO težko pridobiti dovolj bralcev (ker ni dovolj uporabnikov, ki bi te teme iskalo na Googlu). Med drugimi strategijami je zelo pomembno, da se članki čim bolj delijo med bralci – zato smo jim deljenje karseda poenostavili.