HR&M
spletni časopis
Planet GV
Izdelava naročninskega poslovnega portala, SEO optimizacija, promocija člankov
HRM-revija.si je spletna platforma, namenjena strokovnjakom s področja upravljanja človeških virov (HRM – Human Resource Management). Ponuja aktualne vsebine, članke, analize in praktične nasvete o temah, kot so razvoj zaposlenih, organizacijska kultura, vodenje, zakonodaja in trendi na področju dela ter zaposlovanja. Stran je ključni vir informacij za kadrovike, menedžerje in vse, ki jih zanimajo sodobni pristopi k delu z ljudmi.
Potrebovali so temeljito preobrazba iz content hub-a v obliko spletnega časopisa. Revija HRM je med drugim tudi baza znanja, ki stoji za priljubljenim #loveHR Summit (Slovenski kadrovski kongres).
Spletno izkušnjo smo izboljšali z lažjo navigacijo, v ozadje smo postavili analitiko, ki spremlja kaj uporabnike najbolj zanima in jim na podlagi tega ponuja nove vsebine.
Naročnik
Planet GV
Storitve
Izdelava spletnega pasopisa
Oblikovanje uporabniške izkušnje
SEO optimizacija
Digitalno oglaševanje
Strategije za Google optimizacijo in povečanje naročnin
Izziv: kako povečati branost člankov in hkrati motivirati uporabnike, da se naročijo na vsebine.
Članke, ki so se na Googlu pojavljali skozi iskanja uporabnikov smo odklenili ter jih dodatno optimizirali za ključne besede, ki jih uporabniki dejansko iščejo.
Ekskluzivne članke z visoko vsebinsko vrednostjo pa smo zaklenili – prvih nekaj sto besed je bilo še vedno dostopnih, skupaj z jasnim pojasnilom, kako lahko uporabniki dostopajo do celotnega članka. Ponudili smo dve možnosti: naročnino na revijo ali brezplačno prijavo na novice, ki je omogočala prost dostop za prvih 7 dni.
Rezultat? Znatno povečanje števila naročnin na revijo in hitra rast baze prejemnikov novic. Skozi večanje občinstva se veča tudi obisk njihovega #loveHR summit dogodka.
Preprosto deljenje vsebin
Na spletnih časopisih, ki imajo tako ozko ciljno skupino kot revija HRM je zgolj skozi SEO težko pridobiti dovolj bralcev (ker ni dovolj uporabnikov, ki bi te teme iskalo na Googlu). Med drugimi strategijami je zelo pomembno, da se članki čim bolj delijo med bralci – zato smo jim deljenje karseda poenostavili.