Katalog in logotip Alples

Alples — nov koncept kataloga in oblikovanje logotipa nove linije

izdelava logotipa
grafično oblikovanje kataloga
grafično oblikovanje vizitke
poimenovanje blagovne znamke

Kreativni izziv

Alples je zelo tradicionalno slovensko podjetje in proizvajalec pohištva. Imajo tako bogato tradicijo, da so za mlade pričeli izgubljati na aktualnosti. Vsi jih dojemajo kot dinozavre z zastarelimi dizajni. Zaradi tega so zdizajnirali novo linijo magnet, ki hkrati vpeljuje novo tehnologijo zaščite proti sevanju. Namreč nočne omarice in vzglavje postelje so s poseno tehnologijo oblečeni v tkanino, ki odbija vso sevanje. Zao smo mogli skomunicirat, da so dizajni sveži in da imamo
novo tehnologijo. V ta namen smo naredili nove renderje in dizajne spalnic ter popolnoma novo podobo katalogov – svežo in minimalistično. Prav tako smo naredili enoten sistem s katerim se dela “logotipe” za vse naslednje linije. Prej so imeli vsako linijo svoj logotip, od te točke dalje imamo vedno enak pripis za linijo pohištva. Zaradi tega imampo več pozornosti na logotipu alples in večji brand awareness.
Poleg tega so v istem štihu potrebovali tudi vizitke, ki so še vedno klasične. Pa še poimenovanje protect you, ki zastavlja novo pravilo pri poimenovanju njihovih stranskih produktov – protekt you in relax you kasneje za vzmetnice, ki bodo komaj te dni zagledali luč.

Zaradi tega je bil glavni izziv izdelati novo, modernejšo podobo, ki bo veliko bolj enotna v smislu poimenovanj in vizualij in dobro
komunicirala Alplesovo usmerjenost v sodobnost in reševanje izzivov modernih družin

“You don’t reinvent a 100 year old brand.
You find its soul and give it room to grow.”

Grafično oblikovanje logotipa pohištvenih linij

Dejstva:

  • Alples slovi po svoji kakovosti pohištva, ki ga proizvaja.
  • Spremljevalni logotipi različnih pohištvenih linij odvračajo pozornost od primarnega logotipa alplesa (Arabesca …)

Torej:

Logotip Alplesa želimo spraviti v prvi plan, brez da ga zasenčijo logotipi lastnih linij – jasnost komunikacije – v prvem planu Alples šele potem ime linije.

Zaradi tega smo po tehtnem premisleku odstranili vse sekundarne logotipe in dodali preprost napis, ki sporoča ime linije.

Predelava logotipa je potekala v prepletu z načrtovanjem novega slikovnega materiala

Prenova celostne grafične podobe je potekala vzporedno z načrtovanjem slikovnega gradiva novih mladinskih sob. Z inovativno ekipo Arhivisa smo skupaj predelovali cilje in tako uspeli Alplesu predložiti resnično usklajen produkt.

Novi rendri
—> za v nov
katalog

Dejstva:

  • Alplesa nihče ne povezuje s pohištvom po meri
  • Pravi vizualni nagovor že na prvi pogled razreši težavo z dinozavrom in takoj vidiš, da je znamka moderna
  • Oblikovati je bilo potrebno trojezični katalog


Nekatere lastnosti pohištva so tako očitne, pa vendar skrite. Npr. ne pomisliš, da lahko s preprostimi prilagojenimi elementi otroško sobo v redni prodaji narediš po meri! Zaradi tega smo uvedli sistem črt, ki jasno nakazujejo kakšno funkcijo ima kateri element.

Nekatere funkcije so še posebej nezamisljive na prvi pogled, te smo poudarili z “žigom” – tako smo dosegli večjo razumljenost linije in s tem večjo prodajo.

Alplesov katalog ni namenjen zgolj strankam, ciljna skupina so tudi prodajalci pohištva, ki v katalogu najdejo vse informacije v zvezi z razpoložljivimi dimenzija, barvami … predvsem zanje je namanjen tehnični del kataloga, ki je skrbno izdelan v mreži, da se podatke čim hitreje najde.

Oblikovanje kataloga #2 – tokrat spalnice

Kreativni izziv

Alples je po izredno uspešni zgodbi mladinskih in otroških sob ponovno izdal katalog, tokrat s spalnicami v ospredju.

Podoba kataloga je morala ostati prepoznavna, oblikovanje prostorov in vzdušja pa smo se lotili na novo.

Nov slikovni material

Popolnoma vse vizualije smo naredili na novo, pri tem pa pazili, da smo vzdušje slik ohranjali usklajeno s prejšnjim katalogom.

“Že v začetku nas je izredno pozitivno presenetil njihov strokoven pristop in neizmeren občutek za razumevanje naših želja. Ves čas našega skupnega projekta, smo točno vedeli kje smo in kaj lahko pričakujemo. Njihova vrhunska kreativnost nas je navduševala. Še bomo sodelovali!“

Velko Gortnar, direktor Aplesa

Grafično oblikovanje vizitk

Oblikovanju kataloga in prenovi celostne podobe so sledile še preproste poslovne vizitke.

Izdelava logotipa za linijo Protect You

Linija Protect You ščiti pred sevanjem. Alples postavlja na trg nočne omarice in postelje
z zaščitnimi vzglavji, ki ne prepuščajo sevanja.

Če boste svoj telefon postavili v Protect You nočno omarico, boste nedosegljivi. Nočne omarice in vzglavja postelj so zgrajena tako, da preprečujejo sevanje. Zanje smo izdelali logotip in osnovna vodila blagovne znamke. Ime linije in komunikacija celostne podobe je bila izdelana v tesnem sodelovanju s podjetjem Arhivis.

Projekti

Grafično oblikovanje kataloga Ekorna Experience + vizitka

Ekorna Experience katalog in vizitka. Grafično oblikovanje: neAGENCIJA