Ekorna Experience je butična turistična agencija z doživetji na visokem nivoju. Začeli smo z logotipom in spletno stranjo, zdaj je bilo potrebno nadaljevati še s katalogom.

Celoten projekt je potreboval koncept, ki združuje posebnost in eleganco.

Z rokopisom in ročnimi linijami izražamo individualnost. Protiutež je klasična elegantna serifna pisava, združena s popolnoma preprostimi linijami linearne minimalistične pisave.

Grafični elementi so podprti s prepoznavno ročno pisavo, ki se pojavlja na vizitki, logotipu, spletni strani in v katalogu.

KDO?
TURISTIČNA AGENCIJA

NAŠE STORITVE?
grafično oblikovanje kataloga
grafično oblikovanje vizitke

WWW
povezava do kataloga

Katalog Ekorna, prelom

Poleg spletne strani je glavni medij za prodajo tiskani katalog, saj se večino potovanj proda na turističnih sejmih.

Prvi stik z Ekorno Experience tam stranka dobi skozi katalog – če imamo promocijski material resnično dobro pripravljen, imamo toliko več možnosti, da bo stranka obiskala še spletno stran – kar je bil cilj projekta, ki smo ga več kot dosegli.

Skozi spretno nastavljeno vsebino bralcu predstavimo regije in mu vzbudimo zanimanje. Ključno vlogo pri tem igrajo citati, “EXCLUSIVE” okvirčki in ročno napisani komentarji ob slikah. Ti tudi najbolj vizualne stranke spodbudijo k branju privlačne vsebine.

Skozi spretno nastavljeno vsebino bralcu predstavimo regije in mu vzbudimo zanimanje. Ključno vlogo pri tem igrajo citati, “EXCLUSIVE” okvirčki in ročno napisani komentarji ob slikah. Ti tudi najbolj vizualne stranke spodbudijo k branju privlačne vsebine.

Grafično oblikovanje vizitke

Je bilo preprosto nadaljevanje bogatega kataloga. Nalogi, ki ju ima vizitka sta 2:
– potencialna stranka jo mora takoj povezati s katalogom,
– biti mora jasna in dovolj atraktivna, da jo obdržijo in pospravijo.

Projekti