Katalog in izdelava logotipa za Alples

Alples je izdal novo linijo mladinskih spalnic in otroških sob s posebno zaščitno tehnologijo proti sevanju. Potrebovali so nov koncep kataloga, renderje in ime nove linije.

Kreativni izziv

Alples je zelo tradicionalno slovensko podjetje in proizvajalec pohištva. Imajo tako bogato tradicijo, da so za mlade pričeli izgubljati na aktualnosti. Zaradi tega so ustvarili popolnoma novo linijo Magnet, ki hkrati vpeljuje novo tehnologijo zaščite proti sevanju.

V sodelovanju s podjetjem Arhivis (avtorji vseh rendrov v katalogu) smo zgradili popolnoma novo podobo katalogov – svežo in minimalistično, ki dobro komunicira Alplesovo usmerjenost v sodobnost in reševanje izzivov modernih družin.

“Tradicije ne moremo ustvariti na novo. Tradiciji najdeš dušo in ji daš prostor, da raste. V to smer smo zakorakali z Alplesom.”

Dejan Cartl, Arhivis

Izdelava logotipa pohištvenih linij

Dejstva: Alples slovi po svoji kakovosti pohištva.
Spremljevalni logotipi različnih pohištvenih linij odvračajo pozornost od primarnega logotipa.

Torej: Logotip Alplesa želimo spraviti v prvi plan, brez da ga zasenčijo logotipi lastnih linij – jasnost komunikacije – v prvem planu Alples šele nato ime linije. Zaradi tega smo po tehtnem premisleku odstranili vse sekundarne logotipe in dodali preprost napis, ki sporoča ime linije.

Logotip Alplesa želimo spraviti v prvi plan, brez da ga zasenčijo logotipi lastnih linij – jasnost komunikacije – v prvem planu Alples šele potem ime linije.

Predelava logotipa je potekala v prepletu z načrtovanjem novega slikovnega materiala. Prenova celostne grafične podobe je potekala vzporedno z načrtovanjem slikovnega gradiva novih mladinskih sob. Z inovativno ekipo Arhivisa smo skupaj predelovali cilje in tako uspeli Alplesu predložiti resnično usklajen produkt.

Grafično oblikovanje kataloga in vsega, kar sodi zraven

Oblikovati je bilo potrebno trojezični katalog, ki jasno komunicira tudi možnost izdelave sobe po meri. Nekatere lastnosti pohištva so tako očitne, pa vendar skrite. Zaradi tega smo uvedli sistem črt, ki jasno nakazujejo kakšno funkcijo ima kateri element.

Nekatere funkcije so še posebej nezamisljive na prvi pogled, te smo poudarili z “žigom” – tako smo dosegli jasnejšo komunikacijo in s tem večjo prodajo.

Alplesov katalog ni namenjen zgolj strankam, ciljna skupina so tudi prodajalci pohištva, ki v katalogu najdejo vse informacije v zvezi z razpoložljivimi dimenzija, barvami … predvsem zanje je namanjen tehnični del kataloga, ki je skrbno izdelan v mreži, da prodajalci čim bolj preprosto najdejo podatke, ki jih potrebujejo.

Rezultati

prodaja linije magnet

+15%

povečan obseg potencialnih strank

+10%

Vizitka

Oblikovanju kataloga in prenovi celostne podobe so sledile še preproste poslovne vizitke.

Uspešnemu katalogu mladinskih in otroških sob je kmalu sledil še katalog spalnic

Kreativni izziv: Alples je po izredno uspešni zgodbi mladinskih in otroških sob ponovno izdal katalog, tokrat s spalnicami v ospredju. Podoba kataloga je morala ostati prepoznavna, oblikovanje prostorov in vzdušja pa smo se lotili na novo.

“Že v začetku nas je izredno pozitivno presenetil njihov strokoven pristop in neizmeren občutek za razumevanje naših želja. Ves čas našega skupnega projekta, smo točno vedeli kje smo in kaj lahko pričakujemo. Njihova vrhunska kreativnost nas je navduševala. Še bomo sodelovali!“

Velko Gortnar, takratni direktor Aplesa

Nov slikovni material: Popolnoma vse vizualije smo naredili na novo, pri tem pa pazili, da smo vzdušje slik ohranjali usklajeno s prejšnjim katalogom.