HRM revija
Revija HRM je potrebovala temeljito preobrazba iz content hub-a v obliko spletnega časopisa. Revija HRM je baza znanja, ki stoji za priljubljenim #loveHR Summit (Slovenski kadrovski kongres).
Spletno izkušnjo smo izboljšali z lažjo navigacijo, v ozadje smo postavili analitiko, ki spremlja kaj uporabnike najbolj zanima in jim na podlagi tega ponuja nove vsebine.
Grafično oblikovanje in UX
Adma in HRM-revija imata istega naročnika, zaradi tega smo spletno stran izdelali najprej za enega, nato pa zgolj z barvami, pisavami in obrobami ustvarili popolnoma nov občutek in ustvarili še drug spletni čaospis.
Spletno stran smo strukturirali tako, da dobro rangira na Googlu in da uporabnik hitro najde informacije. Na člankih nam portal sam ponuja nove vsebine, ki bi nas utegnile zanimati. tako podlajšujemo čas, ki ga uporabnik preživi na spletni strani. To je super za uporabnike, ker takoj najdejo, kar jih zanima, hkrati pa nam pomaga boljše rangirati na Googlu.
Na koncu vsakega članka je možnost zelo preprostega deljenja vsebine na družabnih omrežjih, kar klientu dodatno povečuje vidnost.
SEO optimizacija
Prav vsako spletno stran izdelamo z Googlom v mislih. to pomeni, da je struktura prilagojena tako, da jo bo Google kar najbolje rangiral. Hitrost, koda v ozadju, ki Googlu pomaga uvrstiti vsebino, struktura URL-jev … to so samo nekateri faktorji, ki že pred ustvarjanjem vsebine ogromno dodajo k rangiranju.